www.ppcarp.cz

Sezona 2013

Svazová voda – (říjen 2013)

24.-26.10.2013

Díky prodlouženému víkendu jsme se ještě dostal k vodě na více jak jeden den. Tentokrát jsem vyrazil nejdříve s kamarádem Patrikem, kterého druhý den vystřídal brácha. Bohužel Petrovi se nedařilo. Mě se ale povedlo zdolat několik krásných kaprů. Tato výprava nebyla o velkých rybách, s vyjímkou Patrikova osobáku (více v info a aktualitách), ale i tak jsem nachytal moc krásné kapry do 70cm, zejména dva lysce 63cm a 60cm, které mě uchvátili svou stavbou těla (fotky ve fotogalerii). Ryby braly hlavně na hotovku SKUNK, RED Fish peletu 15mm doplněnou methodmixem a na klasiku Pitbull Superfish.

Krásně strávený čas na rybách bohužel rychle utekl ale kaprařina to byla krásná. Snad ještě vyjde čas a i brácha si užije nějaký ten souboj s podzimní kapříky.

\\ za ppcarp Pavel Bařina

Svazová voda – (září 2013)

27.-29.9.2013

Další a pravděpodobně poslední vícedenní výpravu jsem uskutečnil v doprovodu své přítelkyně Marti opět na moji oblíbenou řeku. Vzhledem k tomu, že jsem byl na místě, kde se mi už minule povedl hezký kapřík, tak jsem přesně věděl, že budu lovit v pobřežních partiích. Místo jsem pravidelně krmil po 10 hodinách plošně v délce 50m cca půl kilem namixovaného boiliesu složeného z pitbulla superfish a kořeněného tuňáka. První záběr přišel na kořeněného tuňáka zhruba po 5 hodinách lovu a byl z toho krásný kapr šupi 67cm.

Druhý den zkouším chytat na hotovku „SKUNK“ s methodmixem. Záběry přicházejí celkem pravidelně buď od menších ryb, nebo od krásných říčních cejnů. Třetí den se vracím k osvědčené klasice a to k pitbullovi s tuňákem. Dlouho jsem bez záběru a až zhruba 5 hodin před koncem lovu přišel razantní záběr na pitbulla superfish. První tři minuty jsem pouze držel prut a kapr ujel dobrých 150m. Kvůli zamotání vlasce do pobřežních keřů jsem prut na chvilku předal Martě, která si zdatně poradila a rybu neztratila. Já mezitím běžel k sousedním rybářům půjčit si člun. Tímto jim moc děkuji a jsem rád, že se ještě v dnešní době najdou právě takto ochotní rybáři. Rychle přijíždím k Martě a ta mi prut předává. Po cca 20 minutách boje na člunu se mi kapr poprvé ukazuje, a já vidím neuvěřitelně dlouhého šupináče. Za dalších 20 minut kapra konečně podebírám a zjišťuji, že jsem mezitím ujel přes 500m od místa lovu. Kapra proto zvedám do člunu a jedu zpět na místo kde ho rychle vážím a fotím. Zároveň zjišťuji, že na tomto úseku řeky jsem si chytl nový osobák s mírami 97cm 16,5kg!!! S velkou spokojeností kapra opatrně pouštím zpět do jeho domova a s Marťou ještě dlouho po tom debatíme o zážitku při zdolávání. Domů odjíždím spokojen a jsem rád, že jsem se letos konečně dostal přes deset kilogramů…..Děkuji ti svatý Petře J

\\ za ppcarp Pavel Bařina

Svazová voda – (září 2013)

20.9.2013

Dnes se nám podařilo hned při druhé vycházce na novém místě ulovit slušného kapříka. Bohužel jsem o jednoho kapra přišel kousek od břehu a další záběr jsem neproměnil. Naštěstí Pavel nezklamal a hned první záběr proměnil v šupináče 69cm. Tento šupík zabral na Pitbull superfish pouhých pár metrů od břehu. V krásném rybářském počasí, kdy zataženo střídal občasný déšť, jsme si kaprařinu velmi užívali. Škoda, že jsme museli před večerem odjet na trénink, ale příště si uděláme určitě více času a třeba se nám podaří ulovit více kaprů, nebo třeba jen jednoho, ale za to nějakého místního starce.

29.-30.8.2013

Původně večerní výprava se nakonec změnila ve výpravou na jednu noc. Tentokrát jsem ale vyrazil sám a stálo to zato. Zhruba 12 hodin u vody mi přineslo tři krásné ryby. Šupoše 76cm 8,5kg a 75cm 9kg a lysce 75cm 7,5kg. Velkou zajímavostí pro mě bylo, jak moc stejné ryby braly, protože na tomto místě spíše chytáme ryby do 70cm. Dvě ryby zabrali na pitbulla superfish, a třetí na tuňáka. Již brzy se chystám na toto místo vrátit a pevně doufám, že už letos konečně překonám hranici 10kg :).

21.-22.8.2013

Opět jsme se vydali na krátkou výpravu na svazovou řeku a opět se celkem zadařilo. Tentokrát se už i mně podařil krásný kapřík vážící 8,8kg a měřící 78cm. Petr zdolal kapříka cca 60cm. Obě ryby zabraly na Pitbulla Superfish, který nám na tomto místě opravdu výborně funguje. Doufáme, že se v nejbližší době na toto místo opět vrátíme.

18.-19.8.2013

Konečně jsem se dostal na svazovou řeku společně mým skvělým kamarádem Tomáš. Vyrazli jsme na předem zakrmené místo ( tuto práci odvedl Tom) na 24 hodin lovu a byla to opravdu krásná vycházka. Za tuto dobu jsme s Tomem nachytali více jak 20 kaprů, z nichž největší měl 69cm. Nebrali nám žádní obři, ale četnost záběrů zcela nahrazovala nějaké rekordní úlovky. Já jsme nakonec vytáhl 9 kaprů a o dva jsme u břehu přišel. Nejvíce mi kapříci brali na boilie Pitbull superfish, které jsem navíc namáčel do mého milovaného dipu brusinka. Na posledních 5 hodin za námi přijel i brácha Pavel, ale ten zůstal bohužel bez záběru. Velmi podařená vycházka, kterou hodnotím velmi pozitivně, protože na svazové řece se mi za tak krátkou dobu snad nikdy nepodařilo nachytat takové množství kaprů.

\\ za ppcarp Petr Bařina

Svazová pískovna – (červenec 2013)

6.-13.7.2013

Zhruba po dvou měsíční odmlce, kdy jsme se museli věnovat státnicím na vysoké škole, které jsme nakonec s bráchou úspěšně zvládli smiley, jsme se opět dostali k vodě. Tentokrát na celý týden. Vypravili jsme se na svazovou pískovnu, kterou dobře známe a zvolili jsme jí hlavně proto, že je dobře zarybněna kaprem v průměru 55cm a tak si i naše drahé polovičky mohly zkusit zdolat nějakého toho kapříka.

Na této pískovně víme, že jako krmení zde funguje kukuřice s řepkou. My jsme k zákrmu ještě přidali pelety a boilies nařezané na půlky. První tři dny byly poměrně slabé a ryby nám moc radosti nepřinášely. Nachytalo se několik menších kaprů, ale záběrů nebylo mnoho.

Rozhodli jsme se tedy, pro změnu místa a jak se později ukázalo, byla to dobrá volba. Do konce výpravy pak přicházely pravidelně záběry od kapříků mezi 50 a 60cm a povedlo se i několik větších. Mě se povedl šupináč 69cm 6,3kg a bráchovy přišel krásný amur 68cm a jako poslední ryba výpravy překrásný lysec 80cm 9,5kg který na této vodě patří k těm největším. Radost byla o to větší, když mi brácha řekl, že zabral na mušli-GLM, kterou jsem dal letos v zimě dohromady s badinem a tímto mu moc děkuji za pomoc.

Jako nejlepší nástrahou se ukázalo právě zmiňované boilies mušle-GLM, boilies jahoda-konopí a klasika pro tuto vodu nakládaná kukuřice. Krásně strávený týden jsme si náramně užili a to i přesto, že výprava nebyla plánovaná pro lov velkých kaprů, ale hlavně pro zachytání si menších ryb po tom únavném a dlouhém učení a konečně i holky zdolaly své první kapříky.

\\ za ppcarp Pavel Bařina

Svazová voda – (duben 2013)

25.-26.4.2013

První, opravdu kaprařskou, výpravu jsem letos uskutečnil s kamarádem Patrikem. Po tom co si vyhlédl na naší oblíbené řece jedno místo a nabídl mi ho prochytat s ním, jsem neváhal a narychlo připravil pruty. Krásné chytání, které hlavně Patrikovi přineslo několik kaprů. Mě se sice podařilo zdolat jen jednoho kapra, ale vůbec jsem ale nebyl zklamaný, protože mi na nově ukoulený průměr (14mm) pitbulla superfish zabral první letošní kapřík z řeky s váhou 9,94kg a délkou 75cm.

Patrikovi se dařilo také na pitbulla, když na něj chytl několik krásných ryb. Největší byl dlouhý také 75cm a váha 9kg (na fotce v pravo, Patrik s kaprem 67cm 7kg). Ráno jsem ještě přišel nejspíš o pěkného amura, který se po 50m výpadu vypnul. Večerní grilování a povídaná o minulé sezoně ještě celou výpravu zpříjemnilo. Těším se na další výpravu, kterou snad už podniknu zase společně s bráchou Petrem.

\\ za ppcarp Pavel Bařina

Svazová voda – (duben 2013)

Velikonoce 2013

Letos vůbec poprvé jsem se vydal společně s Marťou a „konečně“ také s bráchou Petrem 🙂 na svazovou vodu, kterou navštěvujeme hlavně v letních měsících.

Chtěli jsme se tak schovat před, námi ne tak oblíbenými, Velikonocemi, a tak jsme „zdrhli“ k vodě. Přestože se teplota vzduchu pohybovala stále kolem nuly, pevně jsme doufali, že se povede první kapřík tohoto roku a to se nám oběma podařilo.

Nenachytalo se nějak velké množství ryb, ale největší měl krásných 62cm a mně se povedl první křížený kapřík v životě :). Pevně věřím, že se brzy vydáme znovu a budeme minimálně stejně úspěšní, jako nyní.