www.ppcarp.cz

Sezona 2011

Svazová voda – (24.-25.9.2011)

Ve dvou dnech jsme se dostali cca na 12 hodin k vodě a opět se nám podařilo udělat záběr. první den zhruba čtyři hodiny po náhozu jsem dostal přes příposlech povel k zaseknutí svého levého prutu. Brutální jízdu jsem proměnil v pěkného šupináče 71cm a rovných 8kg. Ve večerních hodinách nám dávali pěkně zabrat přízemní marzíky, ale to je pro nás druhořadé, hlavní je, že to nevadí kapříkům, kteří berou i v chladném počasí.

\\ za ppcarp Petr Bařina

Svazová voda – (11.-16.9.2011)

Netrvalo dlouho a my jsme opět vyrazili na „naší svazovku“. Hned druhý den jsem měl krásnou jízdu na pravý prut, nahozený asi 5 metrů od břehu na mou oblíbenou nástrahu Pitbull superfish nadipovaný v brusince. Výsledek byl šokující. Šupináč, který vypadal doslova jako prase 🙂 měřil 88cm a vážil NEUVĚŘITELNÝCH 16.40 kg!!!!!! To je nový osobák na svazové vodě a zároveň největší kapr, o kterém víme, že se na této vodě zatím chytil. Neskutečný začátek výpravy nám udělal obrovskou radost. Pavel vytáhl další dny dva kapry do 65cm. Já jsem měl další den tři záběry po sobě a byli z toho znovu krásní kapři. Lysec, který sice měřil pouhých 58cm, byl ale krásně vysoký. Byla to prostě „koule“. Další dva měřili: 70cm a 75cm. Pavel měl ke konci výpravy trochu smůlu, když o několik kaprů přišel, ale přeci jen ještě pár „šupošů“ a lysců výtahl. Myslím, že výprava se zdařila na výbornou. Chytil se osobák a ještě jsme si zachytali spoustu měnších, ale krásných svazových kaprů. Tak jen tak dál …

Svazová voda – (8.-9.9.2011)

Další jednodenní výpravu jsme uskutečnili na „naší „svazové vodě. Vzledem k pracovní a sportovní vytíženosti se tato výprava málem ani nezdařila. Nakonec jsme ale byli rádi, že i přes velkou únavu jsme na ryby vyrazili a rozhodně jsme nelitovali. Za zhruba 8 hodin lovu se nám podařilo udělat 8 záběrů. Kde, dva záběry udělali bohužel jen tloušti, ale za to měli krásné míry (přes 60cm). Jednoho krásného kapra jsme ztratili těsně před podebíráním a dva záběry byly přisekávány do prázdna. I přesto se povedli tři kapříci: 77cm 10,1 kg dále pak 72cm a 66cm. Jen mě mrzí, že brácha vyšel kaprově naprázdno a tak doufám, že i jemu se podaří příště nějaký ten desetikilák.
Dva dny před touto výpravou jsme na tutéž vodu vyrazili spíše jen kvůli nakrmení. Při té příležitosti jsme si i zachytali a povedlo se zdolat jednoho dorostence 63cm.

\\ za ppcarp Pavel Bařina

Klubová voda – Severní Čechy (15.-20.8.2011)

Po delší odmlce jsme se vydali na revír v severních Čechách. Pozvání přijal i náš kamarád Patrik, takže jsme vyrazili ve třech. První ryba byla zdolána zhruba 4 hodiny po zavezení a nahození všech prutů. Hned druhý den zabral Patrikovi jedenáctikilový šupináč, což nám přidalo na dobré náladě. Do středeční noci se ulovilo několik měnších kaprů. Ve čtvrtek odpoledne ale opět zabodoval Patrik, když ulovil dvánáctikilového šupináče. Neuběhlo ani pět hodin, a Patrik se znovu vyznamenal. Jeho další ryba nad deset kilo, konkrétně kapr šupi 85cm 12kg.

Čtvrteční úspěšný den završil Pavel. Po vyčerpávajícím, třičtvrtěhodinovém souboji na lodi, zdolal nádherně stavěného šupináče 90cm 13kg. Dal si tak, krásný dárek k jednadvacátým narozeninám. Vysněné ryby se ale nakonec dočkal Petr. V pátek v brzkých ranních hodinách přisekává razantní jízdu. Výsledek byl ohromující, kapr šupi 93cm 17kg. Do konce výpravy se zdolalo ještě několik kaprů do deseti kilo. Celková bilance výpravy činila: 33 záběrů, 23 úspěšně proměněno. Na závěr se s vámi musíme podělit o noční zážitek, který se nám stal noc před odjezdem. Únava stoupala, a když jsme poslední dvě noci téměř nespali, tak se naše bdělost pohybovala na bodu mrazu. Poslední noc měl Petr jízdu.

Z bivaku ovšem vyběhl ze spánku probuzený Pavel, Petra odstrčil a prut nepopochopitelně přisekl přestože nebyl jeho. Smutný Petr po chvilce řekl: „Pavle, tohle je můj prut“. Pavel se slovy: „Sorry, já už fakt nevím co dělám, měl jsem sen, že nemůžeš běžet a rybu zaseknout“. Ihned poté, co Pavel zjistil, že se nejedná o sen, ale že je v reálu,prut Petrovi předal a ten úspěšně úlovek zdolal.. Byla to komická situace, které jsme se druhý den zasmáli.

\\ za ppcarp Petr a Pavel Bařinovi

Svazová pískovna – (6.-8.7.2011)

Jednu z těch méně povedených výprav, jsme tentokrát uskutečnili na svazové pískovně. Na tuto výpravu jsme vyrazilii ve třech, protože s námi jel ještě kamarád. Bohužel, za tři dny lovu se nám podařilo zdolat pouze jednoho kapříka o délce 68 cm a dva cejny. Celou výpravu navíc narušilo rozlepení našeho člunu. A protože jsme se na lovné místo dopravili právě pomocí člunu, museli jsme řešit dost nepříjemný problém. Nakonec vše dobře dopadlo a my se dostali zase zpátky na břeh. Snad jsme si to špatné už vybrali a teď nás budou čekat jen povedené výpravy. Ale i občasný neúspěch ke kaprařině patří….. 🙂

\\ za ppcarp Pavel Bařina

Svazová voda – (21.-25.4.2011)

Naše další cesta za kapry trvala cca 32 hodin. První záběry měl pouze Pavel a byli z toho dva krásní kapři šupi s mírami 76cm, 8kg na Pitbulla a 75cm, 10kg na Rybu scopex. Bohužel další dva záběry Pavel uřízl o ostré kamení, které máme podél břehu. Další dny jsem se konečně dočkal i já, ale trochu se štěstím. Pavel byl zrovna u auta balit pár věcí, když v tom měl brutální jízdu. Bohužel pro něj, byl od prutů dost daleko a naštěstí pro mě, já byl hned u nich 🙂 takže jsem musel zaseknout. Byl z toho krásný šupináč 74cm, 6kg. Zabral na našeho oblíbeného Pitbulla. Poslední den jsem měl v půl desáté večer krásnou jízdu já (na svůj prut :-)) a k mému překvapení se nejednalo o kapra, ale o sumce velkého. Po několika slušných výpadech jsem ho navedl Pavlikovi do podběráku. Krásný sumec 101cm dlouhý, který zabral na rybu scopex, mi udělal velkou radost. Brzy z rána jsem měl znovu záběr na pravý prut, kde jsem měl Rybu scopex, ale opět se mi stalo osudným kamení.

Vlasec se přeřízl a bylo po záběru. Na příští výpravu se tak budeme muset vybavit silnějšími monofily. Jinak krásné čtyři dny strávené u vody. Doufám, že se brzy zase s našimi kapřími kamarády setkáme.

\\ za ppcarp Petr Bařina

Svazová voda – (8.-9.4.2011)

Dalších 15 hodin u vody dopadlo na výbornou. Po příjezdu sice Petr vytáhl opět několik tloušťů, ale nakonec jsem se dočkal já prvního letošního kapříka. Měl krásných 77cm a 9,5kg. Bojoval opravdu náramně, takže souboj jak má být. Doufám, že v co nejbližší době zase vyrazíme a tentokrát se dočká i brácha.

\\ za ppcarp Pavel Bařina

Svazová voda – (11.3.2011)

První letošní vycházka za našemi vodními miláčky vyšla naprázdno:-( Žádný kapřík se bohužel na břeh nepodíval, ale za ten pocit, že jsme už konečně znovu byli u vody, tato výprava rozhodně stála. Na břehu jsme strávili jen asi 6 hodin, ale přesto jsme měli dva záběry, jenže oba záběry Pavel seknul do prázdna. Nicméně současné venkovní teploty nám dávají jasný impuls, že to už brzy bude ono.